sábado, 25 de noviembre de 2017

En suport al legítim govern de Catalunya

para castellanohablantes más abajo

Benvolguts Srs. President, Vicepresident, Consellers, Conselleres del legítim govern de Catalunya a l’exili i a la presó!

Vosaltres encarneu la base institucional per la creació de la nova república. Veu crear el marc legal per constituir-la. Moltíssimes gràcies per la vostra valentia i dedicació!


El poble ha posat de manifest l’espasa de llum de la consciència i del discerniment. Aquesta espasa penetra a les entranyes de la humanitat i fecunda la llavor de llibertat que tothom hi porta. No sé quina durada té la gestació d’una república. Però sent humana, crec, s’haurà de comptar amb un mínim de nou mesos.

Volem que podeu estar lliures, sense càrrecs, per treballar plegats i tenir cura d’aquest procés orgànic de gestació d’una nova forma de convivència amb respecte i dignitat per tothom.

Mentre l’estat espanyol s’entesta en retratar la seva cara feixista a la vista del món sencer, tenint-vos presos i a l’exili, si us plau, teniu cura de la vostra salut: descanseu, feu exercici, mantingueu-vos ben hidratats, llegiu, escriviu, somieu...

No sé què podem fer per aconseguir la vostra llibertat ja, però sí sé, que qualsevol cosa que es fa per lluitar contra el mal, només li dona energia, tal com ensenya una antiga saviesa; si no l’alimentem amb la nostra energia, el mal es consumirà a ell mateix. Mentre, lo indicat és enfocar la pròpia energia en un vigorós progrés en el be.

Un vigorós progrés en el be, per mi, vol dir treballar plegats, vol dir idear i crear les estructures de la mena de república en la que volem viure.

Des del fons més profund del meu cor: gràcies! I visca la terra!

Brigitte Hansmann
www.dfa-europa.com


Queridos Sres. President, Vicepresident, Consellers, Conselleres del legítimo gobierno de Cataluña en  el exilio y en prisión!

Vosotros encarnéis  la base institucional para la creación de la nueva república. Creasteis el marco legal para constituirla. ¡Muchísimas gracias por vuestra valentía y dedicación!


El pueblo ha puesto de manifiesto la espada de luz de la conciencia y del discernimiento. Esta espada penetra las entrañas de la humanidad y fecunda la semilla de libertad que todo el mundo lleva en su interior. No sé qué dura la gestación de una república, pero siendo humana, creo, habrá que contar con un mínimo de nueve meses.

Queremos que estéis en libertad, sin cargos, para trabajar juntos y cuidar este proceso orgánico de gestación de una nueva forma de convivencia con respeto y dignidad para todos.

Mientras el estado español se obceca en retratar su cara fascista a la vista del mundo entero, teniéndoos presos y en el exilio, por favor, cuidad vuestra salud: descansad, haced ejercicio, manteneos bien hidratados, leed, escribid, soñad…

No sé qué podemos hacer para conseguir vuestra libertad ya, pero sí sé que cualquier cosa que se haga para luchar contra el mal, sólo le da energía, tal como enseña una antigua sabiduría; si no lo alimentamos con nuestra energía, el mal se consumirá a sí mismo. Mientras tanto, lo indicado es enfocar la propia energía en un vigoroso progreso en el bien.

Un vigoroso progreso en el bien, para mí, quiere decir trabajar juntos, quiere decir idear y crear las estructuras de la clase de república en la que queremos vivir.
 
Desde el fondo más profundo de mi corazón: gracias!
I visca la terra!

Brigitte Hansmann
www.dfa-europa.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.